Service en nazorg aan kunststof kozijnen
Onze dienstverlening stopt niet na de oplevering. Heb je kunststof kozijnen van Kumij in je project toegepast? Dan kun je rekenen op een professionele kozijnservice en kozijnonderhoud. Voor deze juiste onderhoud en reparaties werken we samen met ons zusterbedrijf: Kozijn Service Nederland (KSN). KSN is onderdeel van VHZ Groep, waar wij als Kumij ook tot behoren.
Servicemelding
Meld een storing of verzoek tot onderhoud via het serviceformulier. Je melding komt direct bij KSN terecht. Zij nemen zo snel mogelijk contact op voor verdere afhandeling.
088 020 2520Â (Zakelijk)
088 020 2500Â (Particulier buiten garantietermijn)
Dé specialist
in onderhoud en
herstel aan kozijnen
Kozijn Service Nederland (KSN) is dé specialist in het onderhouden en herstellen van kozijnen. Sinds de oprichting in 2009 is KSN uitgegroeid tot een landelijk dekkend servicebedrijf met een sterke focus op kwaliteit, betrouwbaarheid en een persoonlijke aanpak. Dankzij deze landelijke dekking is er altijd een servicemonteur in de buurt. Zo kunnen meldingen snel worden opgepakt en afgehandeld, waar in Nederland jouw melding zich ook bevindt.

Service en nazorg voor zakelijke partners
Na oplevering van een project ontvangt de opdrachtgever van Kumij een garantiecertificaat. Hierop staan alle relevante garantievoorwaarden, inclusief het projectnummer en de projectomschrijving waarmee wij het project bij ons hebben geregistreerd. Met dit certificaat kun je eenvoudig aanspraak maken op garantie bij eventuele gebreken.
Tijdens de volledige garantieperiode blijft Kumij verantwoordelijk voor haar producten. De beoordeling, uitvoering en afhandeling van service- en garantiewerkzaamheden worden verzorgd door Kozijn Service Nederland (KSN) – net als Kumij onderdeel van de VHZ Groep. KSN is gespecialiseerd in (garantie)service, onderhoud en advies voor alle gevelelementen die door Kumij zijn geleverd.
Voor vragen of meldingen met betrekking tot garantie kun je contact opnemen met de nevenvestiging van KSN in Groningen. Houd hierbij je garantiecertificaat bij de hand voor een snelle verwerking. Meldingen kun je doen door een mail te sturen naar kumij@ksn.nl. Heb je vragen of opmerkingen over je melding, dan is KSN te bereiken via 088-0202520.
Hoe werkt dit voor particuliere woningeigenaren?
Woon je in een woning met kozijnen van Kumij en denk je dat je te maken hebt met een probleem onder garantie? Neem dan contact op met de partij die jouw woning heeft gebouwd, verkocht of verhuurd. Zij beheren de garantievoorwaarden en zorgen voor de juiste opvolging. Vaak hebben zij een eigen servicedienst of beoordelen zij eerst of de storing verband houdt met de kozijnen.
Als het probleem onder de verantwoordelijkheid van Kumij valt, kan het zijn dat Kozijn Service Nederland (KSN) wordt ingeschakeld om de klacht te beoordelen en op te lossen. Je wordt in dat geval door jouw bouwer of verhuurder op de hoogte gehouden van de voortgang.
Valt het probleem buiten de garantie? Ook dan kun je terecht bij KSN voor vakkundige reparatie en onderhoud. Bel KSN op 088-0202500 om de mogelijkheden te bespreken.